06 1 998 9767
MENÜ

Gyakori kérdések


Dátum:31.7.2018

Mit kérdeznek tőlünk a leggyakrabban?

Válaszd ki a kategóriát és olvasd el a leggyakrabban feltett kérdéseket és válaszokat.

A RENDELÉS ÁLLAPOTA ÉS KÉZBESÍTÉSE
Nem kaptam visszaigazolást a rendelésről. Honnan tudom, hogy minden rendben van-e?
A rendelés befejezését követően automatikusan küldjük a visszaigazoló e-mailt. Kérjük ellenőrizd e-mail fiókod valamennyi mappáját (Spam, Promóciók stb.) Ha nem kaptad meg, vagy nem vagy benne biztos, hogy a rendelés leadása rendben megtörtént, lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a 06 1 998 9767 telefonszámon vagy küldj üzenetet az info@astratex.hu e-mail címre.
A rendelés során bankkártyás fizetési opciót választottam, de a fizetés sikertelen volt. Mi a teendőm?
A fizetési kapuhoz lehetőséged van később is visszatérni. A megrendelés befejezését követően küldött visszaigazoló e-mail tartalmazza a megrendelés részleteit, egyben egy linket is, melyre rákattintva visszatérhetsz a fizetési kapuhoz, és térítheted a megrendelés összegét. Regisztrált vásárlóként ugyanezt a lehetőséget megtalálod a felhasználói fiókodban az adott megrendelésnél is.
Hogyan tudom meg, mikorra várhatom a csomagot?
Amint átadtuk a megrendelésedet a szállítónak, küldünk róla egy tájékoztató e-mailt a nyomon követési számmal. A küldemény útját nyomon követheted az általad kiválasztott szállító weboldalán is, illetve értesülhetsz a kézbesítés várható időpontjáról.
Mi a teendőm, ha sérülten érkezik a csomag?
Ha a csomag a kézbesítéskor mechanikai sérülés jeleit mutatja, ne vedd át. Amennyiben lehetőséged nyílik rá, bontsd fel a csomagot a futár jelenlétében, és ellenőrizd a tartalmát. Ha a csomag tartalma károsodott, azonnal reklamálj a futárnál. Ha a sérülést csak a csomagátvételt követően fedezed fel, a szállító nem köteles elismerni a reklamációt. Mindenképpen javasoljuk, hogy lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a 06 1 998 9767 telefonszámon (munkanapokon 8 és 16 óra között), ahol munkatársaink segítenek a helyzet megoldásában.
KEDVEZMÉNYKÓDOK & AJÁNDÉKUTALVÁNYOK
Mi a kedvezménykód és hogyan működik?
A kedvezménykód betűk és számok variációja, amellyel kedvezményesen vásárolhatsz. A kódot a kosárban megadott mezőben érvényesítheted. A kedvezménykód érvényesítése után a kosaradban lévő termékek ára egy adott összeggel vagy százalékos arányban lecsökken.

Megrendelésenként legfeljebb egy kedvezménykód alkalmazható.
Hol kaphatok kedvezménykódot?
A kedvezménykódokat az akciók során tesszük közzé weboldalunkon és közösségi média oldalainkon, vagy hírlevelekben küldjük el a vásárlóinknak. Már csak ezért is megéri feliratkozni a hírlevelünkre. Kedvezménykódot továbbá webáruház partnereinktől is kaphatsz, magazinok által szervezett vásárlási eseményeken vagy kuponnapokon, illetve influencerek révén, akikkel együttműködünk.

A kedvezményes kódoknak megvannak a maguk sajátosságai, ezért figyelmesen olvasd el az alkalmazásuk feltételeit (terméktípus, minimum kosárérték, csak teljes árú termékekre, bizonyos aloldalon található termékekre, stb.).
Mi az az ajándékutalvány és mire szolgál?
Az ajándékutalvány kreditként működik, melyet a webáruházunkban történő vásárlásra használhatsz fel. Nyomtatott és elektronikus formában is készülhet, a rajta szereplő összeg a vásárlás összegéből kerül levonásra. Az ajándékutalványon egy kedvezménykód szerepel, amelyet a vásárlás során kell érvényesíteni a kosárban. Az ajándékutalvány összegét nem lehet részekre bontani, egyszerre kell felhasználni egy megrendelés során. Ez azt jelenti, hogy ha a kiválasztott termékek értéke kisebb, mint az utalvány értéke, a különbözetet már nem fogod tudni felhasználni egy következő vásárlásnál. Javasoljuk, hogy mindig használd fel az utalvány teljes összegét.

Egy megrendelés alkalmával legfeljebb 5 ajándékutalvány használható fel.
Használhatok kedvezménykódot ajándékutalvány vásárlásához?
Sajnos kedvezménykód érvényesítése ajándékutalvány vásárlása esetén nem lehetséges.
Hol érvényesíthetem a kedvezménykódot és az ajándékutalványt?
A kosár első lépésében, a rendelés összegzése alatt találod a kedvezménykód ill. ajándékutalvány érvényesítésére szolgáló mezőt. A mezőbe írd be szám- és betűjelekből álló kódot, és kattints az „Érvényesít” gombra. A kedvezmény mértéke számszerűleg jelenik meg a kosaradban található tételek alatt. Egy rendelés alkalmával kizárólag egy kedvezménykód használható fel illetve legfeljebb 5 ajándékutalvány. A kedvezménykódok és az ajándékutalványok korlátozott ideig érvényesek, és a megadott dátum után már nem aktívak. Az áru visszaküldése vagy reklamációja esetén az akciós kód vagy az ajándékutalvány érvényessége nem újul meg.
Érvényes a kedvezménykód vagy az ajándékutalvány az újdonságokra és a leárazott termékekre is?
Némelyik kedvezménykód az egész kínálatra érvényes, mások csak egy bizonyos kategóriára, kiválasztott termékekre, vagy egy meghatározott összegen felül érvényesek. A kódra vonatkozó szabályok és az érvényesség ideje mindig megtalálható azon a banneren, ahol a kód fel van tüntetve. Az ajándékutalvány korlátozások nélkül a teljes kínálatunkra felhasználható.
Rendelés során elfelejtettem beírni a kedvezménykódot, utólag is érvényesíthető?
Kérjük, ez esetben lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a 06 1 998 9767 telefonszámon, esetleg írj üzenetet az info@astratex.hu e-mail címre. Ha a rendelésed még nem lett becsomagolva és feladva, a munkatársaink érvényesítik a kedvezménykódot. Felhívnánk figyelmedet, hogy egy rendelés alkalmával kizárólag egy kedvezménykód használható fel.
REKLAMÁCIÓ
Meddig érvényes a garancia a termékekre?
Az árura 24 hónap garanciát vállalunk a vásárló általi áruátvétel napjától számítva. Az eladó felel minden olyan, a termékkel kapcsolatos hibáért, amely a terméken észlelhető a vásárló általi átvétel időpontjában, vagy amely a jótállási idő alatt merül fel. A jótállás nem vonatkozik azon hibákra, amelyek a gondatlan vagy nem rendeltetésszerű használat során, vagy mechanikai hatás következtében keletkeztek. A fehérnemű mosása és tisztítása során mindig hagyatkozz az árucímkén feltüntetett gyártói utasításokra.
Mi a teendőm reklamáció esetén?
A reklamációra szánt árut díjmentesen elküldheted nekünk a Packeta csomagküldő vagy a Foxpost csomagautomaták segítségével. Kérjük, hogy a terméket gondosan csomagold be, a terméknek megfelelő csomagolóanyagba, hogy szállítás során ne sérüljön meg. Minden esetben mellékeld a hiba leírását, illetve a szállítólevelet vagy a rendeléshez tartozó számlát, hogy a küldemény beazonosítható legyen. A feladáskor add meg az ingyenes szállításhoz szükséges 91494502 számú azonosítókódot a Packeta átvevőhelyen dolgozó munkatársnak. A kód megadásával a csomagra kerülő címkéről a Packeta gondoskodik. Amennyiben Foxpost csomagautomata segítségével kívánod a csomagot visszaküldeni, úgy regisztráld a küldeményt a www.foxpost.hu oldalon és válaszd az Astratex webáruházat az ingyenes feladásért. Minden reklamációt igyekszünk a lehetőleg leghamarabb feldolgozni, a reklamáció folyamatáról a vásárlót tájékoztatjuk.
Hol értesülök a reklamáció állapotáról?
A kérelmet a szállítmány kézhezvételétől számított 30 napon belül elbíráljuk, e-mailben tájékoztatunk annak előrehaladtáról. Ha érdeklődni szeretnél a reklamáció állapotát illetően, vagy kétségeid vannak afelől, hogy a csomag rendben megérkezett-e hozzánk, kérjük, lépj velünk kapcsolatba a 06 1 998 9767 telefonszámon, esetleg írj üzenetet az info@astratex.hu e-mail címre.
Hibás a termék, de már kimostam. Reklamálhatok?
Igen. A 24 hónapos jótállás ebben az esetben is érvényes. Elküldheted nekünk a terméket a fenti lépések szerint.
ASTRATEX PONTOK
Mik az Astratex pontok?
Az Astratex pontok egy hűségprogram a regiszrált vásárlóink számára. Az Astratex pontok lehetővé teszik a vásárlásaid összegének 8%-át a következő vásárlások alkalmával kedvezmény formájában levásárolni. Ez azt jelenti, hogy ha 10 000 Ft értékben vásárolsz, 800 Ft-ot (80 pontot) jóváírunk, amelyet a következő megrendeléseidnél kedvezményként felhasználhatsz. A beváltott ajándékutalvány összege nem számítódik bele.
Mikor kerül a pénz (pontok) jóváírásra és meddig tudom felhasználni?
A megrendelés kifizetését követő 30 napon belül kerül jóváírásra. A jóváírástól számítva 6 hónapig lehet felhasználni.
Milyen összeg kerüljóváírásra?
A megvásárolt áru teljes értékének 8%-ával megegyező összeget írunk jóvá. Ha olyan árut küldesz vissza, amely megvásárlására pontokat használtál fel, a felhasznált összeget (beváltott pontokat) nem írjuk jóvá.
Hogyan tudom felhasználni a pontokat?
A pontok formájában jóváírt pénzzel kizárólag webáruházunkban fizethetsz a vásárlásokért (vagy azok egy részéért). A pontok kizárólag áruk kifizetésére használhatóak fel, a pontok nem használhatóak fel szállítási költségek kifizetésére vagy ajándékutalvány vásárlására. A pontokat a bevásárlókosár első lépésében válthatod be. A pontok értéke készpénzre nem váltható.
Hogyan tudom nyomon követni a pontjaimat?
Pontjaidat az ügyfélfiókodban követheted nyomon, amelyet weboldalunkra bejelentkezve tekinthetsz meg. A pontokra csak regisztrált ügyfelek jogosultak. A regisztráció csak egy pillanatot vesz igénybe, és rengeteg előnnyel jár.
Már megkaptam a rendelésem, de nem látom a pontokat jóváírva. Miért?
Webáruházunkban 30 nap áll rendelkezésére, hogy az árut indoklás nélkül visszaküldd. Ez azt jelenti, hogy megvárjuk, hogy megtartod-e az árut. Ezen időszak letelte után, azaz körülbelül 30 naptári nappal a megrendelés kifizetése után, az összeg pontok formájában megjelenik a felhasználói fiókban. A pontok jóváírásáról a vásárlókat e-mailben is értesítjük.
A rendelés befejezése után is felhasználhatom a pontjaimat?
Ha rendeléskor elfelejted beváltani a pontjaidat, sajnos azokat utólagosan nem tudjuk érvényesíteni.
ÁRUCSERE
Lehetséges a megvásárolt termékek kicserélése?
Igen, a csere természetesen lehetséges. Ha a megrendelt termék nem felelt meg az elképzeléseidnek, és szeretnéd azt kicserélni, az áru átvételétől számítva 30 nap áll rendelkezésedre.
Az egyszerű és gyors cseréhez javasoljuk az online Csere és visszaküldés felületünk igénybevételét.
Ingyenes visszaküldést a Packeta csomagküldő szolgálattal biztosítunk. A feladáskor add meg az ehhez szükséges 91494502 számú azonosítókódot az ott dolgozó munkatársnak. A kód megadásával a csomagra kerülő címkéről a Packeta gondoskodik. Packeta átvevőhelyek listáját itt találod. https://www.packeta.hu/atvevohelyek
Ha más szállítási módot választanál, a csomagot az alábbi címre küldheted:

Astratex.hu
1097 Budapest
Gyáli út 18-20. (B épület)

Ebben az esetben a szállításról és annak költségéről a vásárló gondoskodik.
A csomagba kérjük minden esetben helyezd a termékek mellé a szállítólevelet.
Milyen előnyökkel jár, ha az online Csere és visszaküldés felületet használom?
Ez az árucsere gyors és kényelmes módja. A szolgáltatás előnye az újonnan kiválasztott termék azonnali lefoglalása, ingyenes szállítás mindkét irányba, ha a Packeta vagy a Foxpost szállítási opciót választod, valamint az is, hogy a kicserélt áruk értéke azonnal felhasználható új termékek kiválasztására.
Mi a visszaküldés és csere folyamata a Packetával?
A lépésről-lépésre történő útmutatásért kérjük, látogass el a Csere és visszaküldés oldalra.

1. A konkrét megrendelést megtalálhatod e-mail címed megadásával vagy bejelentkezve felhasználói fiókodba.
2. Jelöld ki a cserére szánt terméket és válassz új terméket.
3. A szállítási opciók közül válaszd ki a Packeta csomagküldő szolgálatot.
4. A szállítólevelet mellékeld a csomagban, és alaposan csomagold be. A csomagot nem szükséges megcímezni. A csomagot vidd el egy tetszőleges Packeta átvevőhelyre. A Packeta csomagküldőszolgálat átvevőhelyeinek listáját itt találod: https://www.packeta.hu/atvevohelyek
5. Az átvevőhely munkatársának pedig add meg a következő kódot: 91494502. A címzésről a Packeta gondoskodik. A csomag feladásáról szóló bizonylatot őrizd meg!
6. A Packetával feladott csomagok szállítási költségét mi álljuk.
A cserélni vagy visszaküldeni kívánt termékeket Foxpost automával is elküldhetem?
Természetesen. Olvasd el lépésről-lépésre, hogy teheted meg.

1. A konkrét megrendelést megtalálhatod e-mail címed megadásával vagy bejelentkezve felhasználói fiókodba.
2. Jelöld ki a visszaküldésre vagy a cserére szánt terméket és válassz új terméket.
3. A szállítási opciók közül válaszd ki a Foxpost csomagautomatákat.
4. A szállítólevelet mellékeld a csomagban, és alaposan csomagold be. A csomagot nem szükséges megcímezni. Regisztrálj vagy lépj be Foxpost fiókodba és válaszd ki a Csomagvisszaküldés legördülő menüpontot. Add meg adataid és a legördülő listából válaszd ki az Asatrex.hu webáruházat! A befejezést követően egy egyedi feladási kódot kapsz.
5. A csomagot vidd el egy neked tetsző Foxpost csomagautomatába, az érintőképernyőn válaszd ki a Csomagvisszaküldés menüpontot, majd add meg a kapott kódot és helyezd be a csomagot. A csomag 3-4 napon belül megérkezik hozzánk.
A csomagot GLS futár hozta/GLS átvevőhelyre kértem. A nem kívánt terméket visszaküldhetem megegyező módon?
Ebben az esetben a szállításról a vásárló gondoskodik és annak költségét is ő fizeti. A csomagot az alábbi címre küldheti vissza:

Astratex.hu
Gyáli út 18-20. (B épület)
1097 Budapest

A csomagban kérjük mellékeld a szállítólevelet is. A csomag feladásáról szóló bizonylatot, kérjük őrizd meg.
Mennyi ideig tart a csere?
Bízunk benne, hogy a kért cserét a lehető legrövidebb időn belül feldolgozzuk. A cserélni kívánt termékeket a csomag raktárunkba történő beérkezésétől számított 10 munkanapon belül rendezzük.
Akciós terméket/termékeket vásároltam, most más a termék ára, ki kell-e fizetnem az ár különbözetét?
Ha a terméket méretcsere miatt küldöd vissza, akkor a megrendelt termék eredeti ára nem változik. Abban az esetben, ha az eredetileg megrendelt termék helyett egy eltérő termékre tartasz igényt, akkor az új terméket a webáruház oldalán szereplő áron számítjuk be.
Online termékcsere során is érvényesíthető a kedvezménykód?
Árucsere keretén belül kedvezménykód, utalvány vagy hűségpontok nem érvényesíthetők.
Lehetséges a Csere és visszaküldési szolgáltatás ismételt használata?
Egy terméket többször is kicserélhetsz ugyanazon termék más méret- vagy színbeli változatára. Ha a terméket egy másik, eltérő termékre kívánod cserélni, a csere csak egyszer történhet meg. Ezt követően az adott terméket csak ugyanarra a modellre cserélheted, más méretben vagy színben, újra és újra. Csere esetén a szállítás díja ingyenes.
VISSZAKÜLDÉS
Lehetséges a megvásárolt termékek visszaküldése?
Igen, természetesen lehetséges. Ha a megrendelt termék nem felelt meg az elképzelésnek, és szeretnéd azt visszaküldeni, az áru átvételétől számítva 30 nap áll rendelkezésedre.
Az árucseréhez hasonlóan javasoljuk az online Csere és visszaküldés felületünk igénybevételét. Kérjük, keresd meg az adott megrendelést e-mailben, vagy megtalálod a felhasználói fiókodba belépve. Ezután jelöld ki a visszaküldeni kívánt árut, és helyezd vissza a csomagba a szállítólevéllel együtt. Ingyenes visszaküldést a Packeta csomagküldő és Foxpost csomagautomaták segítségével biztosítunk. Packeta esetében a feladáskor diktáld be a 91494502 sz. kódot az ott dolgozó munkatársnak. A csomag címkéjéről már a megadott kód alapján a Packeta gondoskodik. Kérjük, a feladásról szóló bizonylatot őrizd meg. Packeta átvevőhelyek listáját itt találod. https://www.packeta.hu/atvevohelyek Amennyiben Foxpost csomagautomata segítségével kívánod a csomagot visszaküldeni, úgy regisztráld a küldeményt a www.foxpost.hu oldalon és válaszd az Astratex webáruházat az ingyenes feladásért.
Ha más szállítási módot választanál, az alábbi címre küldheted a csomagot:

Astratex.hu
Gyáli út 18-20. (B épület)
1097 Budapest

Ebben az esetben a szállítás és annak költségét a vásárló viseli.
A rendelés egyes tételei is visszaküldhetők?
Igen, természetesen a rendelés egyes tételei is visszaküldhetők. Kérjük azonos módon járj el, mint az előző kérdésnél.
Visszaküldhetem a terméket postaköltség nélkül is?
Természetesen lehetséges. A Csere és visszaküldés online felületünk igénybevétele után Packeta csomagküldő szolgálat vagy pedig a Foxpost csomagautomaták segítségével ingyenesen visszaküldhető. Egyéb szállítási mód esetén a visszaküldött termékekkel kapcsolatos szállítási költségeket a vásárló viseli.
Visszaküldeném a temékeket, de nem találom a szállítólevelet. Mit tegyek?
A csomagba kérjük mellékeld a megrendelés számát, hogy a feladó beazonosítható legyen - ez lehet a szállítólevél másolata, számla, vagy csak egy papírlap, amelyre feljegyzed a rendelés számát, amelyből a visszaküldött termék származik. A rendelési szám a visszaigazoló e-mailben is megtalálható. Ez a szám alapján könnyen beazonosíthatjuk a küldemény tartalmát. Ezt követően a visszaküldés a szokásos módon történik.
Mikor kapom vissza a pénzemet, ha visszaküldöm a terméket?
A pénzt a csomag csehországi raktárunkba történő beérkezésétől számított 10 munkanapon belül utaljuk vissza.
Visszaküldhető a felpróbált fehérnemű, például bugyi?
Az európai szokáshoz híven a fehérneműt nem meztelen testre, hanem meglévő fehérneműre szokás felpróbálni. Ugyanez a szabály vonatkozik kiskereskedelmi üzletekben való próbálás alkalmával is. A webáruháznak lehetővé kell tennie vásárlói számára, hogy a megvásárolt árut indoklás megadása nélkül visszaküldhessék, így minden a raktárunkba visszaérkező terméket alapos vizsgálatnak vetünk alá.


Nem találtad meg a választ a kérdésedre?
Lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a 06 1 998 9767 telefonszámon vagy írj üzenetet az info@astratex.hu e-mail címre.

Örömmel segítünk hétfőtől péntekig 8:00 és 16:00 óra között.


trusted