06 1 998 9767
MENÜ

Gyakori kérdések


Dátum:31.7.2018

Itt a vásárlóink által leggyakrabban feltett kérdéseket és válaszokat találja. Az áttekinthetőség érdekében a kérdéseket az alábbi kategóriákba soroltuk:

Tájékoztatás a vásárlásról

Kedvezménykódok, ajándékutalványok

Termékcsere

Termék visszaküldése

Tájékoztatás a vásárlásról

Felpróbálhatom valahol a termékeket?


Sajnos, ez egyelőre nem lehetséges. A kiválasztott termékeket egyszerűen rendelje meg, és otthon nyugodt körülmények között próbálja fel. Azokat a termékeket, amelyeket visszaküldeni szeretné, egyszerűen adja fel postán a gyűjtőcímünkre, melyet ITT talál meg. Egyszerűen kicserélheti a nem megfelelően kiválasztott méretű termékeket is, „Online csere“ funkció segítségével, ITT.

Hogyan tudom meg, mikorra várhatom a csomagot?


Amint a csomagját átadjuk a szállítónak, tájékoztató e-mail üzenetet küldünk Önnek, melyben megtalálja a küldemény feladószámát. Az Ön által kiválasztott szállító weboldalán online módon követheti a küldemény útját, illetve a kézbesítés várható időpontjáról is értesülhet.

Megrendeltem a terméket/termékeket, de nem kaptam semmilyen információt, hogy a rendelésemet elfogadták-e. Mi ilyenkor a teendőm?


A rendelési menet befejezése után a rendelést visszaigazoló e-mail üzenetet kap. Ha nem kapja meg a visszaigazoló e-mail üzenetet, vagy nem biztos abban, hogy a rendelés leadása rendben megtörtént-e, forduljon a vevőszolgálatunkhoz a 06 1 998 9767 telefonszámon, vagy küldjön e-mail üzenetet az info@astratex.hu e-mail címre.

A rendelés során bankkártyával történő fizetési módot választottam, de a fizetés sikertelen volt. Mi a teendőm?


Lehetősége van visszatérni a fizetési folyamathoz. A rendelési folyamat befejezése után az e-mail címére a rendelését visszaigazoló üzenet érkezett. Az üzenetben megtalálható egy link, melyre rákattintva visszatérhet a fizetési kapuba, ahol elvégezheti az utalást.

Reklamáció miatt visszaküldtem a terméket/termékeket, de eddig nem kaptam tájékoztatást a reklamáció intézéséről. Hol kapom meg a további információkat?


A reklamációkat a küldemény átvételétől számított 30 napon belül intézzük, és a reklamáció folyamatáról minden vásárlónkat e-mail üzenetben tájékoztatjuk. Ha érdeklődni szeretne a reklamáció státuszáról, vagy szeretne megbizonyosodni arról, hogy a küldeménye rendben megérkezett-e hozzánk, hívja a 061 998 9767 telefonszámot, vagy írjon üzenetet az info@astratex.hu e-mail címre.

Kedvezménykódok, ajándékutalványok

Mi a kedvezménykód?


A kedvezménykód néhány betű- és számjelből álló kód, melynek segítségével kedvezményesen vásárolhat. A kedvezménykódokat az akciók során tesszük közzé vagy e-mail üzenetben küldjük el a vásárlóinknak. A kedvezménykód érvényesítése után a kosarában lévő termékek ára egy adott összeggel vagy százalékos arányban lecsökken.

Mi az ajándékutalvány?


Az ajándékutalvány egy kedvezményre jogosító kupon, mely készülhet nyomtatott vagy elektronikus formában. Az ajándékutalványon szereplő összeg befizetése már előzőleg megtörtént, így a vásárlása összegéből levonásra kerül. Az ajándékutalványon egy kedvezménykód szerepel, melyet vásárlás során kell érvényesíteni a kosárban. Az ajándékutalvány kiváló ajándék is lehet, melynek segítségével a megajándékozott saját választása szerint vásárolhatja meg a neki tetsző terméket.

Hol érvényesíthetem a kedvezménykódot és az ajándékutalványt?


A kosárban a rendelés összegzése alatt megtalálja a kedvezménykód, illetve ajándékutalvány érvényesítését szolgáló mezőt. Az adott mezőkbe írja be szám- és betűjelekből álló kódokat, és kattintson az „Érvényesít” gombra. A kedvezmény mértéke számszerűleg jelenik meg a kosarában található tételek alatt. Egy megrendelés alkalmával legfeljebb 5 ajándékutalvány használható fel.

Rendelés során elfelejtettem beírni a kedvezménykódot, utólag is érvényesíthető?


Kérjük, lépjen kapcsolatba a vevőszolgálatunkkal a 061 998 9767 telefonszámon, esetleg írjon üzenetet az info@astratex.hu e-mail címre. Ha a rendelése még nem lett becsomagolva és feladva, a munkatársaink érvényesítik a kedvezményét. Egy rendelés alkalmával kizárólag egy kedvezménykód és llegfeljebb 5 ajándékutalvány használható fel.

Árucsere

Lehetséges a megvásárolt termék kicserélése?


Igen, a csere természetesen lehetséges. Ha a megrendelt termék mégsem felelne meg Önnek, és szeretné azt kicserélni, az áru átvételétől számított 30 napon belül megteheti. A visszaküldendő terméket csomagolja vissza az eredeti csomagba és mellékelje a kapott szállítólevelet. Árucserére való igényét kérjük előzetesen rögzítse online a https://exchange.astratex.hu/ oldalon. A csomagot a Magyarországon működő raktárunk címére postázza: Astratex.hu, 1097 Budapest, Gyáli út 18-20. (B épület).

Ingyenesen visszaküldhető a rendelésem?


Igen! Az online Csere és visszaküldés űrlap kitöltésekor választhat a Packeta vagy a Foxpost ingyenes visszaküldési opciók közül.

  • Packeta esetében kérjük vigye el csomagját a Packeta személyes átvevőhelyeinek egyikébe és adja meg az ott dolgozónak a 91494502 sz. azonosítókódot. Ez a kód már magában tartalmazza a raktárunk címét, így megcímezni sem szükséges a csomagot. Átvevőhelyeket a https://www.packeta.hu/atvevohelyek oldalon talál.
  • A Foxpost kiválasztásakor a csomag visszaküldését a https://foxpost.hu/ oldalon szükséges rözítenie. Regisztrációt követően válassza ki a “Csomag visszaküldése” menüpontot. Ott kiválasztja az Astratex webáruházat az opciók közül és megadja a szükséges adatokat. A végén kapott feladási kóddal a Foxpost bármelyik automatáján keresztül visszaküldheti nekünk a csomagot.

Mi az online árucsere és hogyan működik?


Az online árucsere lényege, hogy a cserére való igényét előre tudja rögzíteni az oldalunkon, előre le tudja foglalni a kért méretet vagy a kért terméket, a csomag visszaküldésének költségeit pedig mi biztosítjuk. Kérelmét a https://exchange.astratex.hu/ oldalon tudja rögzíteni.

A bejelentkezéshez szükséges megadnia a rendelésben felhasznált e-mail címét. Regisztrált fiók esetében elegendő a megszokott módon bejelentkeznie. Ezt követően az oldal megjeleníti Önnek, azokat a rendeléseket, amelyek cserélhetőek, tehát az átvételtől számított 30 napos határidőn belül vannak. Kiválasztja a terméket és rögzíti a kívánt méretet vagy terméket.

A cserekérelmét a nem kellő termék beérkezésétől számított 5 munkanapon belül teljesítjük. A csomag beérkezéséről és a csere feldolgozásáról e-mailben értesítjük.

Akciós terméket/termékeket vásároltam, most más a termék ára, ki kell-e fizetnem az ár különbözetét?


Ha a terméket méretcsere miatt küldi vissza, akkor a megrendelt termék eredeti ára nem változik. Abban az esetben, ha az eredetileg megrendelt termék helyett eltérő terméket kér, akkor az új terméket a webáruház oldalán szereplő aktuális áron számítjuk be, így a végén a két termék közti árkülönbözet kerül felszámolásra.

Online árucsere során is érvényesíthető a kedvezménykód?


Árucsere keretén belül kedvezménykód, utalvány vagy hűségpontok nem érvényesíthetők.

Ismételten is kérhetem az online árucserét?


Egy terméket módjában áll többször is kicserélni ugyanazon termék más méret- vagy színbeli változatára. Ha a terméket egy másik, eltérő termékre kívánja cserélni, a csere csak egyszer történhet meg. Ezt követően az adott terméket csak ugyanarra a modellre cserélheti, más méretben vagy színben, újra és újra. Csere esetén a szállítás díja ingyenes.

Termékcsere alkalmával kell-e fizetnem a postaköltséget?


Ha a visszaküldés alkalmával a Packeta vagy a Foxpost csomagküldő szolgálatot választja, úgy szállítási költségek nem terhelik a vásárlót. Ennek menetéről bővebb tájékoztatást az Ingyenesen visszaküldhető a rendelésem? c. kérdés alatt talál.

Egyéb szállítási mód esetén a visszaküldött termékekkel kapcsolatos szállítási költségeket a vásárló viseli.

Áru visszaküldése

Visszaküldhető a megvásárolt termék?


Igen, természetesen. A webshopunkban törvény által előírt 30-napos határidő áll rendelkezésre az áru visszaküldésére, indoklás nélkül. A visszaküldésre szánt árut szállítólevéllel együtt postázza a Magyarországon működő raktárunk címére: Astratex.hu, 1097 Budapest, Gyáli út 18-20. (B épület). Amennyiben az árut bankkártyával fizette, a visszatérítés is a bankkártyára történik. Abban az esetben, ha a fizetőkapu valamilyen okból elutasítja a visszatérítést, bankszámlaszám megadására lesz szükség, ezen igényről munkatársaink tájékoztatni fogják. Ebben az esetben kérjük, a pénz visszatérítésének céljából kizárólag a magán bankszámlaszámát adja meg! A pénz nem utalható vissza a pénzügyi szolgáltatók bankszámláira (kölcsön- és hitel törlesztése, megtakarítás stb.).

A rendelés egyes tételei is visszaküldhetők?


Igen, természetesen a rendelés egyes tételei is visszaküldhetők. Kérjük azonos módon járj el, mint az előző kérdésnél.

Mikor kapom vissza a pénzemet, ha visszaküldöm a terméket?


A pénzt a csomag budapesti raktárunkba történő beérkezésétől számított 5 munkanapon belül térítjük vissza.


trusted