061 998 9767 (8.00 - 17.00) 061 998 9767 (8.00 - 17.00)

061 998 9767 (8.00 - 17.00) Segíthetünk? 061 998 9767 (8.00 - 17.00) (8.00 - 17.00)

Tanácsok
Az ingyenes szállításhoz vásároljon még az alábbi értékben: 9999,- forint
MENÜ

Gyakori kérdések


Dátum:31.7.2018

Itt a vásárlóink által leggyakrabban feltett kérdéseket és válaszokat találja. Az áttekinthetőség érdekében a kérdéseket az alábbi kategóriákba soroltuk:

Tájékoztatás a vásárlásról

Kedvezménykódok, ajándékutalványok

Persely

Termékcsere

Termék visszaküldése

Tájékoztatás a vásárlásról

Felpróbálhatom valahol a termékeket?


Sajnos, ez egyelőre nem lehetséges. A kiválasztott termékeket egyszerűen rendelje meg, és otthon nyugodt körülmények között próbálja fel. Azokat a termékeket, amelyeket visszaküldeni szeretné, egyszerűen adja fel postán a gyűjtőcímünkre, melyet ITT talál meg. Egyszerűen kicserélheti a nem megfelelően kiválasztott méretű termékeket is, „Online csere“ funkció segítségével, ITT.

Hogyan tudom meg, mikorra várhatom a csomagot?


Amint a csomagját átadjuk a szállítónak, tájékoztató e-mail üzenetet küldünk Önnek, melyben megtalálja a küldemény feladószámát. Az Ön által kiválasztott szállító weboldalán online módon követheti a küldemény útját, illetve a kézbesítés várható időpontjáról is értesülhet.

Megrendeltem a terméket/termékeket, de nem kaptam semmilyen információt, hogy a rendelésemet elfogadták-e. Mi ilyenkor a teendőm?


A rendelési menet befejezése után a rendelést visszaigazoló e-mail üzenetet kap. Ha nem kapja meg a visszaigazoló e-mail üzenetet, vagy nem biztos abban, hogy a rendelés leadása rendben megtörtént-e, forduljon a vevőszolgálatunkhoz a 06 1 998 9767 telefonszámon, vagy küldjön e-mail üzenetet az info@astratex.hu e-mail címre.

A rendelés során banki átutalással történő fizetési módot választottam, de nem kaptam meg a fizetésre vonatkozó adatokat. Mi a teendőm?


A fizetéshez szükséges információkat a rendelését visszaigazoló e-mail üzenetben találja. Az utalás az alábbi bankszámlaszámra teljesíthető: 10400212-00029579-00000002, a rendelés számát a közleményrovatba kérjük feltüntetni. Ha nem biztos abban, milyen adatokat szükséges fizetés során megadnia, kérjük lépjen kapcsolatba a vevőszolgálatunkkal az info@astratex.hu e-mail címen vagy hívja a 061 998 9767 telefonszámot.

A rendelés során bankkártyával történő fizetési módot választottam, de a fizetés sikertelen volt. Mi a teendőm?


Lehetősége van visszatérni a fizetési folyamathoz. A rendelési folyamat befejezése után az e-mail címére a rendelését visszaigazoló üzenet érkezett. Az üzenetben megtalálható egy link, melyre rákattintva visszatérhet a fizetési kapuba, ahol elvégezheti az utalást.

Reklamáció miatt visszaküldtem a terméket/termékeket, de eddig nem kaptam tájékoztatást a reklamáció intézéséről. Hol kapom meg a további információkat?


A reklamációkat a küldemény átvételétől számított 30 napon belül intézzük, és a reklamáció folyamatáról minden vásárlónkat e-mail üzenetben tájékoztatjuk. Ha érdeklődni szeretne a reklamáció státuszáról, vagy szeretne megbizonyosodni arról, hogy a küldeménye rendben megérkezett-e hozzánk, hívja a 061 998 9767 telefonszámot, vagy írjon üzenetet az info@astratex.hu e-mail címre.

Kedvezménykódok, ajándékutalványok

Mi a kedvezménykód?


A kedvezménykód néhány betű- és számjelből álló kód, melynek segítségével kedvezményesen vásárolhat. A kedvezménykódokat az akciók során tesszük közzé vagy e-mail üzenetben küldjük el a vásárlóinknak. A kedvezménykód érvényesítése után a kosarában lévő termékek ára egy adott összeggel vagy százalékos arányban lecsökken.

Mi az ajándékutalvány?


Az ajándékutalvány egy kedvezményre jogosító kupon, mely készülhet nyomtatott vagy elektronikus formában. Az ajándékutalványon szereplő összeg befizetése már előzőleg megtörtént, így a vásárlása összegéből levonásra kerül. Az ajándékutalványon egy kedvezménykód szerepel, melyet vásárlás során kell érvényesíteni a kosárban. Az ajándékutalvány kiváló ajándék is lehet, melynek segítségével a megajándékozott saját választása szerint vásárolhatja meg a neki tetsző terméket.

Hol érvényesíthetem a kedvezménykódot és az ajándékutalványt?


A kosárban a rendelés összegzése alatt megtalálja a kedvezménykód, illetve ajándékutalvány érvényesítését szolgáló mezőt. Az adott mezőkbe írja be szám- és betűjelekből álló kódokat, és kattintson az „Érvényesít” gombra. A kedvezmény mértéke számszerűleg jelenik meg a kosarában található tételek alatt. Egy rendelés alkalmával kizárólag egy kedvezménykód és egy ajándékutalvány használható fel.

Rendelés során elfelejtettem beírni a kedvezménykódot, utólag is érvényesíthető?


Kérjük, lépjen kapcsolatba a vevőszolgálatunkkal a 061 998 9767 telefonszámon, esetleg írjon üzenetet az info@astratex.hu e-mail címre. Ha a rendelése még nem lett becsomagolva és feladva, a munkatársaink érvényesítik a kedvezményét. Egy rendelés alkalmával kizárólag egy kedvezménykód és egy ajándékutalvány használható fel.

Persely

Mi a persely?


A Persely egy hűségprogram, melynek köszönhetően a következő vásárlásra 8%-os kedvezményt szerezhet. A Persely kizárólag regisztrált vásárlók számára érhető el.

Mikor írják jóvá az összeget a Perselyembe, és meddig használható fel?


Az összeget a rendelése befizetését követő 15 munkanapon belül írjuk jóvá a Perselyébe. A Perselyben található összeg 6 hónapig használható fel.

Milyen összeget írnak jóvá a Perselyembe?


A Perselyébe a ténylegesen megvásárolt, és nem visszaküldött áruk értékének 8%-a kerül, vagyis azoknak az áruknak az értéke, amelyeket megtart. Az áru visszaküldése esetén annak vásárlása alkalmával felhasznált összeg nem kerül vissza a Perselybe.

Hogyan használható fel a Perselyben lévő összeg?


A Perselyében lévő összeget kizárólag a www.astratex.hu címen elérhető webáruházban megrendelt áruk (vagy annak egy része) fizetésénél használhatja fel. A Perselyben lévő összeg csak az áru fizetéséhez használható fel, a szállítási költségbe nem számítható be. A Perselyben lévő összeg nem váltható át készpénzre.

Hogyan tudom nyomon követni a Persely állapotát?


A Persely állapota nyomon követhető a saját fiókjában, melyet belépés után jeleníthet meg. A Persely kizárólag regisztrált vásárlók számára érhető el.

Kifizettem és átvettem a rendelést, de az összeg nem jelent meg a Perselyben. Miért?


A webáruházunk törvény által előírt 14-napos határidőt biztosít Önnek a termék/termékek visszaküldéséhez, indoklás nélkül. Megvárjuk ezen határidő leteltét, hogy Ön valóban megtartja-e a megrendelt terméket/termékeket. A határidő letelte után – vagyis a rendelése kifizetését követő körülbelül 15 munkanap után – írjuk jóvá az összeget a Perselyébe.

Nem sikerült érvényesíteni a Perselyben lévő összeget. Utólag is megtehetem?


Ha a rendelése még nem lett becsomagolva és feladva, a munkatársaink érvényesítik a Perselyében lévő összeget. Kérjük, lépjen minél előbb kapcsolatba a vevőszolgálatunkkal a 061 998 9767 telefonszámon, esetleg írjon üzenetet az info@astratex.hu e-mail címre.

Termékcsere

Lehetséges-e a megvásárolt termékek kicserélése?


Igen, a csere természetesen lehetséges. Ha a megrendelt termék mégsem felelne meg Önnek, és szeretné azt kicserélni, az áru átvételétől számított 14 napon belül megteheti. A visszaküldendő terméket/termékeket csomagolja be, és a kitöltött reklamációs lappal együtt küldje el a Magyarországon működő raktárunk címére (Frogman / Astratex ID 118, Széchenyi utca 44-46., 4110, Biharkeresztes).

Az árucseréhez javasoljuk igénybe venni az online termékcsere lehetőséget.

Mi az online termékcsere, hogyan működik?


A nem megfelelő termékek kicserélésének egyszerű módja az online termékcsere – az online termékcsere előnye az újonnan kiválasztott termék azonnali foglalása, illetve az, hogy a szállítási költséget cégünk fizeti. Az online termékcsere kérhető ITT.

A rendelésszám, illetve e-mail cím megadása után megjelenik az adott rendelésben szereplő termék/termékek listája. Online módon jelölje meg a visszaküldeni kívánt tételt, és válasszon új terméket.

A termékcsere igényét a visszaküldött termékeket tartalmazó küldeménye átvételét követő 14 munkanapon belül teljesítjük. A termékcsere folyamatáról e-mail üzenetekben tájékoztatjuk Önt.

Akciós terméket/termékeket vásároltam, most más a termék ára, ki kell-e fizetnem az ár különbözetét?


Ha a terméket méretcsere miatt küldte vissza, akkor marad a megrendelt termék eredeti ára. Abban az esetben, ha az eredetileg megrendelt termék helyett más terméket kér, felszámoljuk a termék aktuális árát a webáruház kínálata szerint.

Online termékcsere során is érvényesíthető a kedvezménykód?


Az online termékcsere alkalmával nem használható fel sem a kedvezménykód, sem a Perselyben található összeg.

Ismételten is kérhetem az online termékcserét?


Az online termékcsere kizárólag egyszer kérhető, eredeti rendelésre vonatkozólag. Ismételt termékcsere alkalmával az igényét kitöltött reklamációs lap alapján teljesítjük. A reklamációs lap a szállítólevél része, melyet az átvett küldeménnyel együtt kap kézhez.

Termékcsere alkalmával kell-e fizetnem a postaköltséget?


Abban az esetben, ha az online termékcsere lehetőségét vesz igénybe, a visszaküldött termékekkel kapcsolatos szállítási költségeket a vásárló viseli. Az újonnan kiválasztott terméket/termékeket ingyenesen küldjük el a vásárlónak.

Abban az esetben, ha nem vesz igénybe online termékcserét, a postaköltséget Ön viseli.

Szokásos módon történő termékcsere alkalmával a postaköltséget a vásárló viseli.

Termék visszaküldése

Visszaküldhető a megvásárolt termék?


Igen, természetesen visszaküldhető. A webáruházunk törvény által előírt 14-napos határidőt biztosít Önnek a termék/termékek visszaküldéséhez, indoklás nélkül. Kérjük, töltse ki a szállítólevél részét képező reklamációs lapot, és a visszaküldendő termékkel/termékekkel együtt küldje el a Magyarországon működő raktárunk címére (Frogman / Astratex ID 118, Széchenyi utca 44-46., 4110, Biharkeresztes). A reklamációs lapon tüntesse fel a bankszámlaszámát, amelyre az összeg utalását kéri. Ha nem tünteti fel a bankszámlaszámát, keresni fogjuk Önt e-mail üzenetben a bankszámlaszám megadása végett. Ha nincs bankszámlája, előzetes egyeztetés alapján postai csekken is visszaküldhető az összeg.

A rendelés egyes tételei is visszaküldhetők?


Igen, ez természetesen lehetséges. Kérjük azonos módon járjon el, mint az előző kérdésnél.

Mikor kapom vissza a pénzemet, ha visszaküldöm a terméket?


A pénzt a címünkre visszaküldött terméket/termékeket tartalmazó küldemény beérkezését követő 14 munkanapon belül utaljuk vissza.


Hírlevél

Szeretne az újdonságokról értesülni?Iratkozzon fel a hírlevélreés ajándékba kap 2000 Ft

Szerkesztés, kijelentkezés
karacsony