Dátum:15.12.2017
Minden a vásárlásról
Reklamáció
A reklamált áru visszaküldésekor minden esetben mellékeld az elérhetőséged, a hiba leírását vagy a hiba megnyilvánulásának módját és a reklamáció rendezésének kért módját. A panaszbejelentéshez csatold a szállítólevelet vagy a csere- és visszaküldési utasításokat tartalmazó kártyát, amelyet az eredeti csomagban kaptál, vagy a rendelésszámot vagy a számlát, amelyet e-mailben küldtünk. Kérjük, hogy az árut gondosan csomagold be, hogy a szállítás során ne sérüljön meg.
A csomagot ingyenesen is visszaküldheti Packeta átvevőhelyek (az ott dolgozónak a 91494502 sz. azonosítókódot bediktálva) vagy Foxpost csomagautomaták segítségével (a csomag visszaküldését a https://foxpost.hu/ oldalon szükséges rözíteni). A fentiektől eltérő szállítási módot választva a reklamált árut az alábbi címre címezze: Astratex.hu, Gyáli út 18-20 (HU B épület) , 1097 Budapest. Ebben az esetben a csomag szállítási költségét a vásárló viseli. Hogyan érvényesíthető a reklamáció? A reklamációt az alábbi elérhetőségeken (e-mail, telefon) terjesztheti elő: E-mail: info@astratex.hu Telefonszám: +36 1 765 4767.
FAQ
A feladáskor add meg az ingyenes szállításhoz szükséges 91494502 számú azonosítókódot a Packeta átvevőhelyen dolgozó munkatársnak. A kód megadásával a csomagra kerülő címkéről a Packeta gondoskodik. Amennyiben Foxpost csomagautomata segítségével kívánod a csomagot visszaküldeni, úgy regisztráld a küldeményt a www.foxpost.hu oldalon és válaszd az Astratex webáruházat az ingyenes feladásért. Minden reklamációt igyekszünk a lehetőleg leghamarabb feldolgozni, a reklamáció folyamatáról a vásárlót tájékoztatjuk.