Dátum:15.12.2017
Hogyan reklamálható az áru?
Annak ellenére, hogy a termékeket gondosan választjuk ki Önnek, előfordulhat, hogy az áru hibás és a hibát nem Ön okozta. Ebben az esetben reklamálja az árut. Itt megtalálja a reklamációval kapcsolatban feltett leggyakoribb kérdéseket.
Meddig van garancia a termékekre?
A jótállás kezdete a vásárló általi áruátvétel napja. Az árura 24 hónap garanciát vállalunk. Ez azokra a hibákra vonatkozik, amelyekkel az áru már az átvételkor rendelkezett.
Milyen esetekben nem vállal az eladó felelősséget?
- az árut alacsonyabb áron kínáljuk a hiba miatt,
- az áru elhasználódott a rendszeres használata miatt,
- az áru már használt és az állapota megfelel a rendszeres használatból adódó károsodás mértékének,
- az áru tulajdonságaiból adódó.
Milyen jogok illetnek meg, ha egy termékben súlyos hibát fedezek fel?
- kérni a hiba eltávolítását új hibátlan termék vagy a hiányzó rész kézbesítésével, amennyiben ez megfelel a hiba jellegének,
- kérni a hiba kijavítását,
- ésszerű kedvezményt kérni a vételárból,
- visszalépni a szerződéstől.
Milyen jogok illetnek meg, ha a termékben csak kisebb hiba van?
Ha a hibát kisebb szerződésszegés okozta, akkor joga van kérni a hiba eltávolítását vagy ésszerű kedvezményt kérni a vételárból. Kijavítható hiba esetén is joga van új terméket kérni vagy visszalépni a szerződéstől, amennyiben a hiba ismételten megjelenik a javítás után.
Hogyan érvényesíthető a reklamáció?
A reklamációt az alábbi elérhetőségeken (e-mail, telefon) terjesztheti elő:
E-mail: info@astratex.hu
Telefonszám: +36 1 998 9767
A reklamált áru visszaküldésekor minden esetben mellékelje az elérhetőségét, a rendelés számát, a hiba leírását, a kitöltött termékcsere- és termékvisszaküldési lapot és a reklamáció rendezésének kért módját.
Kérjük, hogy az árut gondosan csomagolja be, hogy a szállítás során ne sérüljön meg.
A reklamált árut az alábbi címre küldje el:
Astratex.hu
Gyáli út 18-20. (B épület)
Budapest
1097
Az áru visszaküldésével kapcsolatos költségeket a vevő viseli, az új áru szállítási költségét a cégünk fizeti.
Mennyi időt vesz igénybe a reklamáció kezelése?
Panaszát a reklamált áru kézhezvételétől számított 30 napon belül elbíráljuk, e-mailben tájékoztatjuk Önt annak előrehaladásáról.
További információt a reklamáció folyamatáról és a jogairól a www.astratex.hu/altalanos-szerzodesi-feltetelek/ oldalon talál.