Magazin Csere és visszaküldés

A kosara üres

Kár érte. Adjon hozzá valamit a Kedvencek közül vagy tekintse meg Új termékeinket.


Dátum:15.12.2017

Reklamáció

A reklamált áru visszaküldésekor minden esetben mellékelje az elérhetőségét, a rendelés számát, a hiba leírását vagy a hiba megnyilvánulásának módját és a reklamáció rendezésének kért módját. Kérjük, hogy az árut gondosan csomagolja be, hogy a szállítás során ne sérüljön meg.


A csomagot ingyenesen is visszaküldheti Packeta átvevőhelyek (az ott dolgozónak a 91494502 sz. azonosítókódot bediktálva) vagy Foxpost csomagautomaták segítségével (a csomag visszaküldését a https://foxpost.hu/ oldalon szükséges rözíteni). A fentiektől eltérő szállítási módot választva a reklamált árut az alábbi címre címezze: Astratex.hu, 1097 Budapest, Gyáli út 18-20. (B épület). Ebben az esetben a csomag szállítási költségét a vásárló viseli. Hogyan érvényesíthető a reklamáció? A reklamációt az alábbi elérhetőségeken (e-mail, telefon) terjesztheti elő: E-mail: info@astratex.hu Telefonszám: +36 1 998 9767.

FAQ

Meddig érvényes a garancia a termékekre?
Az árura 24 hónap garanciát vállalunk a vásárló általi áruátvétel napjától számítva. Az eladó felel minden olyan, a termékkel kapcsolatos hibáért, amely a terméken észlelhető a vásárló általi átvétel időpontjában, vagy amely a jótállási idő alatt merül fel. A jótállás nem vonatkozik azon hibákra, amelyek a gondatlan vagy nem rendeltetésszerű használat során, vagy mechanikai hatás következtében keletkeztek. A fehérnemű mosása és tisztítása során mindig hagyatkozz az árucímkén feltüntetett gyártói utasításokra.
Mi a teendőm reklamáció esetén?
A reklamációra szánt árut díjmentesen elküldheted nekünk a Packeta csomagküldő vagy a Foxpost csomagautomaták segítségével. Kérjük, hogy a terméket gondosan csomagold be, a terméknek megfelelő csomagolóanyagba, hogy szállítás során ne sérüljön meg. Minden esetben mellékeld a hiba leírását, illetve a szállítólevelet vagy a rendeléshez tartozó számlát, hogy a küldemény beazonosítható legyen.
A feladáskor add meg az ingyenes szállításhoz szükséges 91494502 számú azonosítókódot a Packeta átvevőhelyen dolgozó munkatársnak. A kód megadásával a csomagra kerülő címkéről a Packeta gondoskodik. Amennyiben Foxpost csomagautomata segítségével kívánod a csomagot visszaküldeni, úgy regisztráld a küldeményt a www.foxpost.hu oldalon és válaszd az Astratex webáruházat az ingyenes feladásért. Minden reklamációt igyekszünk a lehetőleg leghamarabb feldolgozni, a reklamáció folyamatáról a vásárlót tájékoztatjuk.
Hol értesülök a reklamáció állapotáról?
A kérelmet a szállítmány kézhezvételétől számított 30 napon belül elbíráljuk, e-mailben tájékoztatunk annak előrehaladtáról. Ha érdeklődni szeretnél a reklamáció állapotát illetően, vagy kétségeid vannak afelől, hogy a csomag rendben megérkezett-e hozzánk, kérjük, lépj velünk kapcsolatba a 06 1 998 9767 telefonszámon, esetleg írj üzenetet az info@astratex.hu e-mail címre.
Hibás a termék, de már kimostam. Reklamálhatok?
Igen. A 24 hónapos jótállás ebben az esetben is érvényes. Elküldheted nekünk a terméket a fenti lépések szerint.

trusted