06 1 998 9767
MENÜ


Dátum:15.12.2017

Reklamáció és visszaküldés

Árucsere és visszaküldés ingyen

Valamelyik termék nem áll jól? Semmi gond. Egyszerűen cserélje ki vagy küldje vissza! Online, ingyen és gyorsan.
Árucsere és visszaküldés
Elegendő idő a termék felpróbálására
Az árut a kézhezvételtől számított 30 napon belül kicserélheti vagy visszaküldheti.
Ingyenes szállítás
A Foxposttal vagy Packetával visszaküldött termékek szállítási díját mi álljuk. Csere esetén ingyen szállítjuk ki az új terméket.
Új vásárlás az első árából
Az újonnan kiválasztott termék ára automatikusan levonásra kerül a visszaküldött termék árából.
Azonnali foglalás
Az újonnan, online kiválasztott termékeket azonnal lefoglaljuk, nehogy elfogyjanak.

Reklamáció

A reklamált áru visszaküldésekor minden esetben mellékelje az elérhetőségét, a rendelés számát, a hiba leírását, a kitöltött termékcsere- és termékvisszaküldési lapot és a reklamáció rendezésének kért módját.


Kérjük, hogy az árut gondosan csomagolja be, hogy a szállítás során ne sérüljön meg. A reklamált árut az alábbi címre küldje el: Astratex.hu, Gyáli út 18-20. (B épület), Budapest, 1097.


Az áru visszaküldésével kapcsolatos költségeket a vevő viseli, az új áru szállítási költségét a cégünk fizeti.


Hogyan érvényesíthető a reklamáció?
A reklamációt az alábbi elérhetőségeken (e-mail, telefon) terjesztheti elő:
E-mail: info@astratex.hu
Telefonszám: +36 1 998 9767

FAQ

Mennyi időt vesz igénybe a reklamáció kezelése?
Panaszát a reklamált áru kézhezvételétől számított 30 napon belül elbíráljuk, e-mailben tájékoztatjuk Önt annak előrehaladásáról. További információt a reklamáció folyamatáról és a jogairól a www.astratex.hu/altalanos-szerzodesi-feltetelek/ oldalon talál.
Milyen jogok illetnek meg, ha a termékben csak kisebb hiba van?
Ha a hibát kisebb szerződésszegés okozta, akkor joga van kérni a hiba eltávolítását vagy ésszerű kedvezményt kérni a vételárból. Kijavítható hiba esetén is joga van új terméket kérni vagy visszalépni a szerződéstől, amennyiben a hiba ismételten megjelenik a javítás után.
Milyen jogok illetnek meg, ha egy termékben súlyos hibát fedezek fel?
A szerződés lényeges megszegése által okozott hiba esetén joga van:
  • kérni a hiba eltávolítását új hibátlan termék vagy a hiányzó rész kézbesítésével, amennyiben ez megfelel a hiba jellegének,
  • kérni a hiba kijavítását,
  • ésszerű kedvezményt kérni a vételárból,
  • visszalépni a szerződéstől.
Milyen esetekben nem vállal az eladó felelősséget?
A hibákért nem vagyunk felelősek, amennyiben:
  • az árut alacsonyabb áron kínáljuk a hiba miatt,
  • az áru elhasználódott a rendszeres használata miatt,
  • az áru már használt és az állapota megfelel a rendszeres használatból adódó károsodás mértékének,
  • az áru tulajdonságaiból adódó.
Meddig van garancia a termékekre?
A jótállás kezdete a vásárló általi áruátvétel napja. Az árura 24 hónap garanciát vállalunk. Ez azokra a hibákra vonatkozik, amelyekkel az áru már az átvételkor rendelkezett.

trusted