Dátum:15.12.2017
Minden a vásárlásról
Reklamáció és visszaküldés
Árucsere és visszaküldés ingyen
Elegendő idő a termék felpróbálására
Ingyenes szállítás
Új vásárlás az első árából
Azonnali foglalás
Reklamáció
A reklamált áru visszaküldésekor minden esetben mellékelje az elérhetőségét, a rendelés számát, a hiba leírását, a kitöltött termékcsere- és termékvisszaküldési lapot és a reklamáció rendezésének kért módját.
Kérjük, hogy az árut gondosan csomagolja be, hogy a szállítás során ne sérüljön meg. A reklamált árut az alábbi címre küldje el: Astratex.hu, Gyáli út 18-20. (B épület), Budapest, 1097.
Az áru visszaküldésével kapcsolatos költségeket a vevő viseli, az új áru szállítási költségét a cégünk fizeti.
Hogyan érvényesíthető a reklamáció?
A reklamációt az alábbi elérhetőségeken (e-mail, telefon) terjesztheti elő:
E-mail: info@astratex.hu
Telefonszám: +36 1 998 9767
FAQ
- kérni a hiba eltávolítását új hibátlan termék vagy a hiányzó rész kézbesítésével, amennyiben ez megfelel a hiba jellegének,
- kérni a hiba kijavítását,
- ésszerű kedvezményt kérni a vételárból,
- visszalépni a szerződéstől.
- az árut alacsonyabb áron kínáljuk a hiba miatt,
- az áru elhasználódott a rendszeres használata miatt,
- az áru már használt és az állapota megfelel a rendszeres használatból adódó károsodás mértékének,
- az áru tulajdonságaiból adódó.