Segíthetünk? Hívjon minket: 061 998 9767 (8.00 - 17.00) HOTLINE: 06 1 998 9767 (8.00 - 17.00)

Tanácsok
Az ingyenes szállításhoz vásároljon még az alábbi értékben: 9999,- forint
MENÜ


Dátum:15.12.2017

Jótállás és reklamáció

A jótállás kezdete a vásárló általi áruátvétel napja. Az árura 24 hónap garanciát vállalunk, mint az üzletben vásárolt árukra is. Az eladó felel a termék minden olyan hibáért, amely a terméken észlelhető a vásárló általi átvétel időpontjában, vagy amely a jótállási idő alatt jelenik meg. A jótállás nem vonatkozik azon hibákra, amelyek a gondatlan vagy nem rendeltetésszerű használat során, vagy mechanikai hatás következtében keletkeztek. A fehérnemű mosása és tisztítása során vegye figyelembe a gyártó utastásait az árucímkén.

A reklamáció postai úton vagy személyesen is érvényesíthető. Az áru visszaküldésével kapcsolatos költségeket a vevő viseli, az új áru szállítási költségét a cégünk fizeti. Kérjük, hogy a terméket gondosan csomagolja be, a terméknek megfelelő csomagolóanyagba, hogy szállítás során ne sérüljön meg. Minden esetben mellékelje a hiba leírását, a kitöltött reklamációs lapot és az elérhetőségét. Reklamációs lap a szállítólevél alsó részében található. Minden reklamációt igyekszünk lehetőleg leghamarabb intézni, a reklamáció folyamatáról a vásárlót tájékoztatjuk.

Részletes információ az áruvisszaküldésről / árucseréről megtalálható itt.


Hírlevél

Szeretne az újdonságokról értesülni?Iratkozzon fel a hírlevélreés ajándékba kap180 Kč

Szerkesztés, kijelentkezés