061 998 9767
MENÜ


Dátum:15.12.2017

Hogyan reklamálható az áru?

Annak ellenére, hogy a termékeket gondosan választjuk ki Önnek, előfordulhat, hogy az áru hibás és a hibát nem Ön okozta. Ebben az esetben reklamálja az árut. Itt megtalálja a reklamációval kapcsolatban feltett leggyakoribb kérdéseket.

Meddig van garancia a termékekre?

A jótállás kezdete a vásárló általi áruátvétel napja. Az árura 24 hónap garanciát vállalunk. Ez azokra a hibákra vonatkozik, amelyekkel az áru már az átvételkor rendelkezett.  

Milyen esetekben nem vállal az eladó felelősséget?

A hibákért nem vagyunk felelősek, amennyiben:
  • az árut alacsonyabb áron kínáljuk a hiba miatt,
  • az áru elhasználódott a rendszeres használata miatt,
  • az áru már használt és az állapota megfelel a rendszeres használatból adódó károsodás mértékének,
  • az áru tulajdonságaiból adódó.

Milyen jogok illetnek meg, ha egy termékben súlyos hibát fedezek fel?

A szerződés lényeges megszegése által okozott hiba esetén joga van:
  • kérni a hiba eltávolítását új hibátlan termék vagy a hiányzó rész kézbesítésével, amennyiben ez megfelel a hiba jellegének,
  • kérni a hiba kijavítását,
  • ésszerű kedvezményt kérni a vételárból,
  • visszalépni a szerződéstől.

Milyen jogok illetnek meg, ha a termékben csak kisebb hiba van?

Ha a hibát kisebb szerződésszegés okozta, akkor joga van kérni a hiba eltávolítását vagy ésszerű kedvezményt kérni a vételárból. Kijavítható hiba esetén is joga van új terméket kérni vagy visszalépni a szerződéstől, amennyiben a hiba ismételten megjelenik a javítás után. 

Hogyan érvényesíthető a reklamáció?

A reklamációt az alábbi elérhetőségeken (e-mail, telefon) terjesztheti elő:
E-mail: info@astratex.hu
Telefonszám: +36 1 998 9767

A reklamált áru visszaküldésekor minden esetben mellékelje az elérhetőségét, a rendelés számát, a hiba leírását, a kitöltött termékcsere- és termékvisszaküldési lapot és a reklamáció rendezésének kért módját.

Kérjük, hogy az árut gondosan csomagolja be, hogy a szállítás során ne sérüljön meg.

A reklamált árut az alábbi címre küldje el:
FROGMAN s.r.o.
ID: 118, astratex.hu
Környei út 44
2800 Tatabánya

Az áru visszaküldésével kapcsolatos költségeket a vevő viseli, az új áru szállítási költségét a cégünk fizeti.

Mennyi időt vesz igénybe a reklamáció kezelése?

Panaszát a reklamált áru kézhezvételétől számított 30 napon belül elbíráljuk, e-mailben tájékoztatjuk Önt annak előrehaladásáról. 

További információt a reklamáció folyamatáról és a jogairól a www.astratex.hu/altalanos-szerzodesi-feltetelek/ oldalon talál.



Hírlevél

Szeretne az újdonságokról értesülni?

Szerkesztés, kijelentkezés