Dátum:15.12.2017
Minden a vásárlásról
Reklamáció
A reklamált áru visszaküldésekor minden esetben mellékelje az elérhetőségét, a rendelés számát, a hiba leírását vagy a hiba megnyilvánulásának módját és a reklamáció rendezésének kért módját. Kérjük, hogy az árut gondosan csomagolja be, hogy a szállítás során ne sérüljön meg.
A csomagot ingyenesen is visszaküldheti Packeta átvevőhelyek (az ott dolgozónak a 91494502 sz. azonosítókódot bediktálva) vagy Foxpost csomagautomaták segítségével (a csomag visszaküldését a https://foxpost.hu/ oldalon szükséges rözíteni). A fentiektől eltérő szállítási módot választva a reklamált árut az alábbi címre címezze: Astratex.hu, 1097 Budapest, Gyáli út 18-20. (B épület). Ebben az esetben a csomag szállítási költségét a vásárló viseli. Hogyan érvényesíthető a reklamáció? A reklamációt az alábbi elérhetőségeken (e-mail, telefon) terjesztheti elő: E-mail: info@astratex.hu Telefonszám: +36 1 998 9767.
FAQ
A feladáskor add meg az ingyenes szállításhoz szükséges 91494502 számú azonosítókódot a Packeta átvevőhelyen dolgozó munkatársnak. A kód megadásával a csomagra kerülő címkéről a Packeta gondoskodik. Amennyiben Foxpost csomagautomata segítségével kívánod a csomagot visszaküldeni, úgy regisztráld a küldeményt a www.foxpost.hu oldalon és válaszd az Astratex webáruházat az ingyenes feladásért. Minden reklamációt igyekszünk a lehetőleg leghamarabb feldolgozni, a reklamáció folyamatáról a vásárlót tájékoztatjuk.